    From: "gryz0N@work" <g...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie-w jaki sposob?
    Date: Wed, 7 Jul 2004 10:21:30 +0200

    Marek wrote:

    > Wymeldowuje się osoby, które już nie zamieszkują w danym lokalu. Czyli
    > najpierw trzeba się tej osoby pozbyć (np. eksmisja), a potem
    > wymeldować. Jeżeli brak podstaw do eksmisji, to niestety nie da się
    > nic legalnie zrobić.

    Czy nie przebywanie w danym lokalu przez jakis czas (no właśnie, jaki?) daje
    podstawy do eksmisji?
    W ogóle jakie są podstawy do eksmisji? Gdzie tego szukać?
    Wczoraj byłem w urzędzie miasta w meldunkowym i kobieta powiedziała, że
    właściciel może kiedy chce wymeldować osobę tam zamieszkującą, praktycznie z
    dnia na dzień, na ulice, nawet nie musi wystawić rzeczy lokatora przed dom
    twierdząc, że tam nie ma nic tej osoby (z drugiej strony kto trzyma rachunki
    z wszystkich urządzeń, mebli, ubrań itd). Bardzo się tym zdziwiłem, bo wiem,
    że przy wynajmie mieszkania nie chcą przecież meldować, a tym bardziej na
    stałe, bo później ciężko takiego lokatora, nawet nie płacącego, wyrzucić.

    Dziękuję wszystkim za pomoc.

    --
    pozdr.
    gryz