eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWydzielenie części działki, która jest zajęta przez drogę gminną - odszkodowanie za wywłaszczenie? › Re: Wydzielenie części działki, która jest zajęta przez drogę gminną - odszkodowanie za wywłaszczenie?
    Subject: Re: Wydzielenie części działki, która jest zajęta przez drogę gminną
    - odszkodowanie za wywłaszczenie?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 9 Feb 2018 23:34:50 +0100

    W dniu 09-02-18 o 14:13, Dariusz Szukała pisze:

    > Czy mogę się domagać odszkodowania za wydzielenie części mojej
    > prywatnej działki?

    Jeśli myślisz o odszkodowaniu od Urzędu Gminy, to moim zdaniem podstaw
    nie ma, bo przecież nie zabierają Ci działki, tylko prostują dokumenty
    do stanu faktycznego. Jeśli odsprzedającego miała by to być, to
    ewentualnie można by się zastanowić. Nawet jeśli nie da się dowieść, że
    świadomie zawyżył powierzchnię działki i ścigać za oszustwo, no to
    mniejsza powierzchnia jest faktem i można by pomyśleć o korekcie ceny.