    From: "Xena" <t...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wycena nieruchomości przez miasto - spór z urzędasami
    Date: Sat, 13 Aug 2005 11:44:16 +0200

    In news:ddi9ih$or8$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Darek <d...@i...pl> napisał/a:
    > Witam sznoanych grupowiczów
    >
    > Poszukuję specjalisty od prawa administracyjnego na terenie
    > aglomeracji śląskiej (najlepiej Bytom, Gliwice, Zabrze, Katowice),
    > który pomógłby mi pokonać urzędasów w kwestii wysokości udzielonej
    > bonifikaty od dokonanej wyceny, przy zakupie mieszkania od gminy.
    > Wątek ten poruszałem już na grupie 21.07.2005.
    > Komiczne jest to, że w odpowiedzi na moje pismo w którym powołuję się
    > na art. 67 ust. 1a ustawy o gosp nieruchomościami (Dz. U. 2004 nr 141
    > poz. 1492) i art. 3 ust. 2 ustawy o własności lokali (j.t. Dz. U.
> [...]

    Art. 68 1. Właściwy organ może udzielić za zgodą, odpowiednio wojewody albo
    rady lub sejmiku, bonifikaty od ceny ustalonej zgodnie z art. 67 ust. 3,
    jeżeli nieruchomość jest sprzedawana:
    [...]
    7) jako lokal mieszkalny;

    Właściwy organ ustalił jakie są bonifikaty. Jest stosowna uchwała rady gminy
    i jej musisz poszukać. Trudno odpowiedzieć Ci, skoro nawet nie wiadomo jakie
    to miasto. W szczególności bonifikata od wartości lokalu to np. 90% a od
    gruntu 0%.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Miłość to jest to, co pozostaje,
    gdy już zabrane jest wszystko. Nawet nadzieja