    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wpisali prawnika do rejestru dłużników
    Date: Thu, 04 Jan 2018 16:22:48 +0100 (CET)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 04-01-18 o 15:21, Animka pisze:
    >> http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,134263,2137751
    1,wpisali-prawnika-do-rejestru-dluznikow-za-cudze-gr
    zechy-teraz.html

    > Mnie pod tym linkiem wyskakuje "nieznany błąd".

    To pozwolisz że powalę cię na kolana tym co GW udostępnia bezpłatnie i
    bez ograniczeń? Bo chyba na grupie *prawo* naprawdę nie wypada dyskutować
    choćby o słowie więcej! Przecież ty MUSIMY chronić "cenną" własność
    intelektualną Gazety Wyborczej! ;-)

    --
    A. Filip