    From: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek o samoukaranie w spr. karnej - nowy wzór?
    Date: Sat, 31 Jan 2004 21:41:41 +0100

    Piotr wrote:
    > Jeśli jest tak jak piszesz to chłopak ma ułatwione zadanie. Jednak dalej nie
    > jestem pewien czy masz rację, ponieważ, tu cytuję:2. Pismo wyrażające chęć
    > skorzystania przez podejrzanego z art. 335 § 1 i 2 kpk powinno spełniać
    > ogólne warunki pisma procesowego (art.119 § 1 kpk),
    >
    > I automatycznie dla laika nasuwa się pytanie o te warunki.

    Art. 119. § 1. Pismo procesowe powinno zawierać:
    1) oznaczenie organu, do którego jest skierowane, oraz sprawy, której
    dotyczy,
    2) oznaczenie oraz adres wnoszącego pismo,
    3) treść wniosku lub oświadczenia, w miarę potrzeby z uzasadnieniem,
    4) datę i podpis składającego pismo.

    Ten artykuł nie zmieniał się ostatnio, więc nie wiem jaki miałby być
    nowy wzór. Zresztą to pismo na stronie prokuratury też jest pisane już
    po zmianie kpk

    KG