    From: "lablador" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności - szukam wzoru
    Date: Sun, 2 Nov 2003 22:56:46 +0100

    > Przeszukałem internet razem z archiwum grup dyskusyjnych na google i
    > nie znalazłem takiego wzoru, który by pasował do mojej sprawy.
    > Pomóżcie:)

    Miejscowosc, dnia ......

    Sąd Rejonowy dla Wrocławia -

    Śródmieścia Wydział IV Pracy i

    Ubezpieczeń Społecznych

    Wierzyciel: Ty

    Dłużnik: pozwany

    Sygn. akt.............

    WNIOSEK

    o nadanie klauzuli wykonalności

    W imieniu własnym wnoszę:

    1.. o nadanie klauzuli wykonalności prawomocnemu nakazowi zapłaty Sądu
    Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia Wydział IV Pracy i Ubezpieczeń
    Społecznych z dnia 20 pazdziernika 2003 r. w sprawie do sygn. akt
    2.. o doręczenie wierzycielowi odpisu nakazu zapłaty zaopatrzonego w
    klauzulę wykonalności.,

    podpis

    > 1. Czy wniesienie wniosku o nadanie klauzuli wykonalności jest płatne?
    > Zaznaczam, że to sprawa w sądzie pracy.

    Nie.

    > 2. Ile będę musiał czekać na nadanie klauzuli? Czy do tego będzie
    > potrzebna rozprawa?

    Rozprawa nie jest potrzebna a jak dlugo bedziesz czekal to tylko Sad wie.

    Dan