    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do zaplaty - jaki dac termin?
    Date: Tue, 31 Aug 2004 23:48:27 +0200

    news:ch2jp8$in3$2@inews.gazeta.pl...

    > A jakie to ma znaczenie w tym wypadku?

    Myślę, że jeśli wzywa do zapłaty i wyznacza termin to przed upływem tego
    terminu nie powinien składać pozwu.

    > Jak ustawi 7 dni, a dłużnik
    > zobowiązanie ureguluje po 10, to co to zmieni? Takie pismo wysyła się za
    > zwrotnym potwierdzeniem odbioru. No i wiadomo, od kiedy liczyć termin. Jak
    > da termin niezwłocznie, to poczeka ze trzy dni i może spokojnie od dnia
    > wypowiedzenia liczyć odsetki.

    Uważasz, że "niezwłocznie" = "ze trzy dni" ?
    To prawda, jedna z wielu możliwych :-)

    A data doręczenia wezwania do zapłaty nie ma znaczenia dla obliczania
    odsetek bo odsetki liczy się od daty wymagalności.

    Alek