    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Date: Fri, 5 Sep 2003 10:39:59 +0200

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bj9c7b$97h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    Torunskim

    > Nie widzałem całości, ale i tak jestem w szoku.

    > A jaka powinna być (prawidłowa i zgodna z prawem) reakcja tego dręczonego
    > nauczyciela? Zabójstwo w afekcie?

    Nie ogladalem, czytalem dzis w prasie.

    Choc zal mi owego pana musze zgodzic sie ze stwierdzeniem,
    ze "nie stanal na wysokosci zadania".

    To niemozliwe, by stalosie tak od razu. Musial pozwolic sobie
    na coraz wieksze ekscesy. No coz. Nie bronie "uczniow bandytow".
    Stwierdzam jedynie, ze powinien byl zareagowac ZNACZNIE WCZESNIEJ.

    Boguslaw