    From: "mxmx" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustalmy co to jest wykroczenie z art. 97 KW.
    Date: Thu, 26 May 2005 15:15:08 +0200
    Sender: m...@v...pl@aqm138.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Ziutek doradca prawny" <Z...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d74828$rmb$1@opal.futuro.pl...
    > nietykalności z użyciem narzędzi niebezpiecznych nie jestem prawnikiem ale
    > KW
    > brzmi b.grożnie.Jeżeli tamtego gościa zabrało pogotowie to bardzo brzydko.

    Ze co??? Kobite pierwszy raz zobaczylem na rozprawie, a o tym ze ktos mnie
    zaskarzyl do sadu dowiedzialem sie tydzien po incydencie.

    > My
    > tutaj nie wydajemy wyroków gdybamy sobie, ale nic z tego nie wynika.

    Ale macie doswiadczenie i wiedze, teoretyczna i/lub praktyczna. Cokolwiek
    macie, macie wiecej ode mnie. Wiec prosze was o rade i pomoc.

    > Na terenie
    > prywatnym obowiązują ogólne przepisy ruchu drogowego

    Jezeli administrator parkingu wyda taki regulamin. Na przyklad parkingi pod
    supermarketem maja takie tabliczki.

    > oraz kodeks
    > kulturalnego kierowcy.

    W mojej ocenie nikogo nie zablokowalem.

    > Jak zrozumiałem dostępu do parkingu nie pilnował żaden
    > CIEĆ nie było szlabanu ani tabliczki wjazd za okazaniem identyfikatora

    Byla tabliczka "Parking tylko dla pracownikow i studentow uczelni"

    > wjechać
    > mógł każdy i załatwiać sprawy na uczelni, kto pierwszy ten lepszy?

    Ona nie zalatwiala spraw na uczelni. Nie jest ani pracownikiem ani
    studentem. Ja zalatwialem na uczelni sprawy przez uczelnie zlecone.

    --
    mxmx