    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usilowanie kradziezy danych z firmy... i co dalej?
    Date: Sat, 5 Feb 2005 20:21:48 +0100

    > Kara to sprawa drugorzedna, wazne na jakiej podstawie go scigac. Z czym
    > na policje/ do prokuratora a za co na drodze cywilnej (z tym bedzie chyba
    > prosciej, bo zdaje sie musial podpisac umowe o zakazie konkurencji, ale to
    > jest tez przestepstwo, wiec dlatego moze da sie go scigac tez z tej
    > strony?) W miare mozliwosci sprawdze co dokladnie podpisal.

    Na dzien dobry to wypierdykać gnide dyscyplinarnie ... i rozdmuchać po
    okolicy ... co by innemu pracodawcy nie przyszedł do głowy gupi pomysł
    zatrudniać parcha a podstawa... to cały art 100 Kodeksu pracy a w
    szczególności par 2 pkt 4

    Obowiązki pracownika

    Art. 100. § 1. Pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i
    starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy,
    jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
    § 2. Pracownik jest obowiązany w szczególności:

    1) przestrzegać czasu pracy ustalonego w zakładzie pracy,
    2) przestrzegać regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
    3) przestrzegać przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także
    przepisów przeciwpożarowych,
    4) dbać o dobro zakładu pracy, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy
    informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę,
    5) przestrzegać tajemnicy określonej w odrębnych przepisach,
    6) przestrzegać w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego.

    Dlaczego nalegam na nagłośnienie ... ostatnią idiotyczną głupotą jest
    czekanie ... gdzie się menta, u jakiej konkurencji zatrudni i cieszyc sie z
    niedoli innych.
    Uważam konkurencję za zdrowy objaw .... (dlatego jestem za wielożeństwem -
    bo to wzrost jakości usług małżeńskich za pomocą zdrowej konkurencji) ......
    i wiem, że powinno się mendy wyeliminować ..... :)))))

    pozdrawiam
    fart

    lej ... i pacz ... czy równo puchnie :)))))