    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uprawnienia wynikajace prawa jazdy kat B
    Date: Sun, 14 Mar 2004 10:17:21 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pa197.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >I co to za różnica. [..]
    >Kruszysz kopię o jakieś marginalne problemy.
    Rzecz gustu - w zapisie prawa (na tej grupie o tym piszemy) ważny
    czasami jest przecinek, a ty masz wątpliwości co do słowa.
    Ja widzę ty jednak wolisz rozdmuchać moją marginalną, choć oczywistą
    poprawkę, zamiast odpowiedzi na właściwe pytanie DSz (a 'szło' nie o
    to co i gdzie wpisać, tylko CZY posiada(ł), tak jak on twierdzi).

    >W obecnym nie mam, ale akurat nie jest mi potrzebne.
    Nie masz, bo tak stanowi prawo, a nie dlatego że TY masz lub nie
    jakoweś 'potrzeby'.

    >widzę możliwość wydania gościowi prawa jazdy B + C
    A dlaczego także nie D i E ?
    On posiada kat B i NIC więcej (nie zdawał egzaminów i nie posiadał
    kat. zawodowych I, II lub III) skąd to rozdawnictwo ? Dlaczego tylko
    jemu ? Nigdy nie posiadał kat. C (nawet z ograniczeniam !).
    Szkoda, tylko, ze w kwestii merytorycznej postawionego pytania
    nic nie napisałeś.

    >To dokładnie ten sam problem.
    Jaki problem, czyj ? Kto go postawił ?
    Miała być odpowiedź na konkretne pytanie.
    EOS z mojej strony.

    Artur Golański