eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUdzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta › Re: Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
    From: "rg" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
    Date: Fri, 13 Jan 2012 13:53:31 +0100

    Thu, 12 Jan 2012 17:32:41 +0000 (UTC), w <jen5fp$ffd$1@inews.gazeta.pl>,
    "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał(-a):

    > 1. Złożyc pozew z pieczęcią wpływu do biura podawczego na Twoim egzemplarzu
    > (Twoim odpisie);
    > 2. Zrobić ksero w/w;
    > 3. Złożyć listownie w MSWiA wniosek z załączonym dowodem opłaty i z ksero
    > pierwszej strony złożonego pozwu.
    >
    > Jeszcze nigdy z dzielnicy/miasta nie dostałem (trzesą chyba d... tam, dla
    > zasady nie bo nie), z MSWiA zawsze, tylko czasem baaardzo długo czekaliśmy
    > (miesiąc minimum lub sporo dłużej).

    A u mnie nie było problemu z urzędem miasta po podjęciu takich działań:

    1. Pismo do miasta z podaniem podstaw prawnych (z powołaniem się na paragrafy -
    dziękuję google) -- wysłane wczoraj wieczorem faxem do sekretariatu.
    2. Dziś rano telefon, że "w drodze wyjątku, bo oni patrzą na ustawę o ew.
    ludności" (!!! hehe), trzeba tylko opłacić i złożyć na ich formularzu.
    3. Wypełniony formularz wysłany faxem wraz z potw. przelewu i wezwaniem z sądu
    do uzupełn. adresu pozwanego jako podstawą.
    4. Po 30 minutach przychodzi odpowiedź faxem + czekam na priorytet.