    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Świadek na sprawie rozwodowej
    Date: Tue, 18 Jun 2002 21:50:54 +0200

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:aelhnq$9r6$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aela2b$cbo$...@n...tpi.pl...
    >

    > W sprawach rozwodowych przeprowadza sie niekiedy rozmowę z małoletnim.
    > Ponadto gdy to nie wystarczy /chodzi o dziecko stron oczywiście / zleca
    sie
    > badania RODK a małoletni tym sposobem nie występuje jako świadek a sąd ma
    > bardziej obiektywne spojrzenie na sprawe. I jestem troche zdziwiona kto
    > wydał takie zarządzenie czy to tylko błąd pracownika sekretariatu? albo
    > asesora ? . Chyba ,że sędzia w tej konkretnej sprawie będzie
> [...]

    Jakiego sekretariatu? Jakie zarzadzenie?
    Mowisz o zwyczajach obowiazujacych w poszczegolnych sadach?
    Nie sadzisz, ze powinnas oprzec swoje rozwazania na jakichkolwiek
    przepisach?

    A badania owszem bywaja zlecane, ale nie z powodu samego rozwodu, a dla jak
    najlepszego zadecydowania o dziecku, np. w celu ustalenia, pod czyja opieka
    dziecko powinno pozostawac i czy nie nalezy jednemu z rodzicow odebrac, czy
    ograniczyc praw rodzicielskich.

    Pozdrawiam,
    Marta
    Ps. Jestem coraz bardziej zaskoczona czytajac Twoje posty...