From: Marek Grebski <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Stary "nie zamknięty" kredyt?!
Date: Tue, 21 Dec 2004 12:13:27 +0100

Przemek wrote:

> Tydzień temu odebrałem telefon z banku. Niezbyt miła pani poinformowała
> mnie, że kredyt który u nich zaciągnąłem kilka lat temu pomimo tego, że
> został spłacony nie został zamknięty.

Mialem ostatnio podobnie, w marcu "sprzedalem" samochod ktory kupilem na
kredyt, kupujacy wziol go na raty w tym samym banku, ale nie mozna bylo
przepisac kredytu tylko trzeba bylo zamknac jeden i uruchomic drugi,
naciagneli goscia na prowizje itp, umowa zostala podpisana w marcu na kwote
ktora pozostala mi do splacenia na dzien podpisania umowy, myslalem ze jest
wszystko zalatwione, gdy w listopadzie chcialem w innym juz banku wziasc
kredyt to okazalo sie ze mam tamten kredyt, po rozmowie z bankiem okazalo
sie ze kupiec nie mial z bankiem podpisanej umowy ponad miesiac od
podpisania umowy kupna-sprzedazy, z czego wyszlo ze jestem im winien
130-150 zl zaleznie od tego kto dzwonil, nie mialem wyjscia, pomimo ze
zostalo to spowodowane opieszaloscia biurokratyczna banku musialem
zaplacic, na szczescie to mala kwota, gdyby nie to ze sam to "wylapalem"
ostatnio to moglo by byc tak jak w Twoim przypadku, za kilka lat bym sie
dowiedzial o sporej kwocie :(
To tak ku przestrodze, trzeba miec papier o zamknieci i rozliczeniu kredytu.
Pozdrawiam
Marek G
Na grzyby, na ryby, a może na koń? ---> www.miedzylesie.net