eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedalem auto - kupujacy po czasie chce przepisac umowe - czy to legalne? › Re: Sprzedalem auto - kupujacy po czasie chce przepisac umowe - czy to legalne?
    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedalem auto - kupujacy po czasie chce przepisac umowe - czy to
    legalne?
    Date: Thu, 19 May 2011 09:21:42 +0200

    W dniu 2011-05-19 01:48, Andrzej Lawa pisze:

    > I po ptokach - mają kopie umowy i już "przepadło".

    Niestety muszę się zgodzić z przedpiśćcą - umowa została zarejestrowana
    i skserowana i leży w teczce tego auta. Wszelkie zmiany będą podejrzane.
    Poza tym patrz niżej.

    > Ich problem.

    Ich problem, poza tym skąd wiesz co się na tym "podwójnym gazie"
    wydarzyło, kogo on rozjechał, co on rozbił. Auto sprzedałeś tego dnia
    (ja tam zawsze dopisuję godzinę, żeby było jasne i klarowne w razie W) i
    od tego momentu to nabywca odpowiada za auto. Na Twoim miejscu czym
    prędzej (o ile tego jeszcze nie zrobiłeś) goniłbym do swojego TU zgłosić
    sprzedaż, a przy okazji sprawdził czy już jakaś szkoda nie wpłynęła i
    jeśli wpłynęła to w te pędy pisemnie składał wyjaśnienie.

    > [ciach]

    > Albo idioci, albo jakiś kant robią - jak ktoś wspomniał w pierwszej
    > grupie pokrewieństwa nie ma podatku od darowizny.
    >
    > Reasumując: nie pakuj się w to.
    Zdecydowanie nie pakuj się w to. Bo jak się ma miękkie serce, to za
    chwilę trzeba mieć twardą d.. .Darowizna między rodzicami i dziećmi jest
    nieopodatkowana, jeśli to wiedzą i nadal im czegoś "żal" to tym bardziej
    nie zgadzaj się na żadne kombinacje i dopilnuj, żeby wszystkie terminy
    zgłoszeń z Twojej strony były dotrzymane. Bo może się okazać, czy
    postanowią sami "aneks" napisać, podpisując się za Ciebie.

    --
    MZ