  • 1. Data: 2018-10-28 12:30:48
    Temat: Sprawa z Oskarzenia prywatnego & pozostałosc w aktach sądowych
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    w ubiegłym roku pewna firma w Białymstoku wytoczyła przeciwko mnie
    sprawę w sądzie [ sprawa dot. obraźliwych wpisów na forach i mediach
    społecznościowych ] , sprawę prowadził Sąd Rejonowy w Białymstoku VII
    widział karny , jednak do rozprawy przed sądem nie doszło ponieważ
    zawarliśmy Ugodę Sądową. i tu mam pytanie , czy w sądzie są
    przechowywane akta tej sprawy i jak długo ??

  • 2. Data: 2018-10-28 15:33:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-10-18 o 12:30, Grzegorz pisze:
> [...]
    > zawarliśmy Ugodę Sądową. i tu mam pytanie , czy w sądzie są
    > przechowywane akta tej sprawy i jak długo ??

    Normuje to ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 5 marca 2004
    r. w sprawie przechowywania akt spraw sądowych oraz ich przekazywania do
    archiwów państwowych lub do zniszczenia. Przepis znajdziesz tu:
    https://www.prawo.pl/akty/dz-u-2014-991-t-j,17083269
    .html. Ale jak długo
    archiwum państwowe to przechowuje, to już nie wiem.

    Moim zdaniem 10 lat przechowa sąd, ale pamiętaj, że w Muzeum w Bieczu
    zachowały sie akta postępowania przeciwko Zawiszy Czarnemu - cirkla 600
    lat będzie :-)