    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa - Urząd Celny, ciekawe...
    Date: Fri, 28 May 2010 18:59:18 +0200

    W poniedziałek mam się zjawić na komendzie jako świadek - chodzi również
    o tytoń!
    Sam nie palę, ale pali mój teść. Palił tytoń Ondraszek, który w moim
    rejonie było ciężko kupić. Kupowałem go więc dla niego na Allegro - w
    normalnej, rynkowej cenie. Sam towar był reklamowany jako legalny, od
    producenta.
    Sam jestem ciekaw, jak sprawa się skończy, bo towar ani nie był tańszy,
    co np. mogło sugerować nielegalne pochodzenie, czy brak akcyzy.

    Najlepsze jest to, że tytoniu nie widziałem nawet na oczy, bo prosiłem
    sprzedawcę o wysyłkę od razu do teścia:)

    Dam znać w poniedziałek - jak rozwija się sprawa. Przez telefon
    policjant mówił, że jestem niby tylko świadkiem i chodzi o pomoc dla
    innej komendy w kraju.
    UC się ze mną nie kontaktował i mam nadzieję, że tego nie zrobi:)
    Piotr