    From: "Papa5merf" <t...@l...la>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa - Urząd Celny, ciekawe...
    Date: Fri, 28 May 2010 17:26:44 +0200

    Órzytkownik "Tomy M." napisał:
    > 4. Czy ta nielegalność tytoniu polega na nieopłaconej akcyzie po
    > sprowadzeniu go na nasz obszar celny?
    >
    > Na niezapłąconej akcyzie, ale raczej nie sprowadzenie
    > bo ani kupujący ani sprzedawca nie są o to oskarżani.
    > Ten sprzedawca prawdopodobnie faktycznie jest producentem
    > ale od części towaru nie odprowadził akcyzy. Tak mniej
    > więcej to wygląda bo Urzad nie ma najmniejszego zamiaru
    > udotępniać żadnych dokumnetów ze śledztwa prowadzonego
    > w kierunku sprzedającego. Bez tychże dokumnetów
> [...]
    _5kg_najlepszy_i_gatunek_sprawdzon.html

    > Na Allegro takich aukcji jest zatrzęsienie, czy w takim
    > razie kolega ma prawo skarżyć Allegro że z powodu
    > ich zaniedbania źle rozporządził swoimi pieniędzmi?
    > Czy lepiej złogsić współudział Allegro w przestępstwie?

    pamiętaj że urzędy celne to takie same złodzieje i bandyty co milicja i
    sondy!:O(
    zresztą skoro grzebią w przesyłkach to już wiadomo dlaczego fszystko w nich
    ginie:O)

    po pierwsze piszesz że nic nie wiesz, bo nie chcą ci udzielić żadnych
    informacji, a więc na jakeij podstawie nałożyli na ciebie grzywnę?:O)
    skoro zgłosili sprawę do sondu to masz pełne prawo wglądu do akt w swojej
    sprawie, sporządzanie kopi i tak dalej:O)

    z faktu że zakupiłęś nielegalny towar na legalnie działającym portalu twojej
    winy nie ma, może problem wynika z tego że wypowiadasz się nieprzychylnie o
    "naszym" żondzie na grupie polityka (widziałem chyba twojego nicka?:O)
    jeśli tak to radzę zasiegnąć opini dobrego prawnika w tych sprawach, bo może
    to akcja polityczna robienia w bambuko niewygodnej opozycji?:O)