    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skasowali nam lot powrotny
    Date: Fri, 13 Jul 2018 14:15:09 +0200

    Użytkownik "universis" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Udało mi się odnaleźć kopię fragmentu regulaminu na któręj opierał
    >się personel linii AtlasGlobal podczas wyjaśniania sprawy tej kasacji
    >na lotnisku w Istambule - wydrukowali mi tam na miejscu. W tekscie
    >brak kilku znaków - wstawiłem w to miejsce ,,xx" , a to za sprawą że
    >te znaki ,,x" w tej xero kopii są od lewego brzega i po prostu xero
    >ich nie złapało jak trzeba. Jakby nie patrzeć to i tak wszystko
    >opiera się o legalność tego zapisu w świetle prawa brytyjskiego. No i
    >tu jest sedno sprawy...

    Skoro taki maja od lat, to widac jest zgodny.
    Przeciez nie jestes pierwszym, ktory sie spoznia.

    A tak lekko w temacie - jest tunel Anglia-Francja.
    I kiedys czytam cennik.
    przejazd w jedna strone - powiedzmy 100 funtow.
    Ale krotka wycieczka do Francji i z powrotem, jak poza glownym sezonem
    i w nieciekawych godzinach - typu wyjazd w sobobe o godz 2, powrot w
    poniedzialek o 2 - potrafila byc i za 30 funtow w dwie strony.
    Jesli jednak chcesz pojechac i wrocic za dwa tygodnie ...o, to cena
    rosnie do 180 funtow.

    A na sprytnych bylo ostrzezenie, ze w razie braku wyjazdu powrot
    przepada, a w razie niewykorzystania biletu powrotnego będą sie
    domagać dopłaty ...

    Wiec obawiam sie, ze ich prawo bardzo duzo dopuszcza.
    A dla tych co sie lubia spozniac, to sa drozsze bilety, ktore na to
    pozwalaja.
    Fakt, ze znacznie drozsze.

    J.