  • 11. Data: 2005-06-16 15:29:21
    Temat: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    zkruk [Lodz] wrote:

    > cos mi imputujesz?

    rzucilem sobie okiem na Twoja radosna "tfurczosc" i juz wszystko jasne
    dla wyjasnienia : jakby Twojej dziewczynie/zonie/matce taki debil
    zaproponowal zrobienie loda (bo nie miala biletu miesiecznego przy sobie) a
    pojazd byl pusty to pewnie tez bys sie glupio cieszyl jak na zalaczonym
    przykladzie - no coz - jak to mawiaja...
    eee... szkoda klawiatury...

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

  • 12. Data: 2005-06-16 15:58:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d8s2cg$acs$1@inews.gazeta.pl...

    > Niech zgadnę - kolejny złodziejaszek na grupie?

    dresiarz i gapowicz zapomniales dodac

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 13. Data: 2005-06-16 17:27:04
    Od: poreba <d...@p...com>

    Herbi <x...@a...pl> niebacznie popelnil

    > No, chyba że już Ola nie ma wśród społeczeństwa - co wcale nie
    > byłoby takie dziwne ;)
    Olo trafił zapwewne wreszcie na niekoteryjnego strażnika miejskiego
    lub policjanta i w ramach prac społecznych odpracowuje grzywnę
    za śmiecenie na ulicy - wyrzucanie śmieci z pojazdów w ruchu.
    Na razie wystawił na newsy bota - wczesna wersja alfa.

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-06-16 19:48:50
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > cos mi imputujesz?

    Tacy którzy nie lubia pilnujących porządku zazwyczaj są po tej drugiej
    stronie.

    pdr
    Olo

  • 15. Data: 2005-06-16 20:52:55
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > Tacy którzy nie lubia pilnujących porządku zazwyczaj są po tej drugiej
    > stronie.

    a Ty jestes ten dobry?
    masz chyba jakies kompleksy
    juz Ci napisalem dlaczego dupkow nie lubie...
    wystarczy Ci? czy moze bedzie to dla Ciebie bajka z stylu niemozliwych?

    macki trzeba trzymac przy sobie
    mozesz zmienic ewentualnie prawo
    no chyba ze sam zlodziejaszkiem jestes...

  • 16. Data: 2005-06-17 14:17:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > masz chyba jakies kompleksy
    > juz Ci napisalem dlaczego dupkow nie lubie...

    On natomiast napisał dlaczego nie lubi dupków nie płacących za przejazd.
    Podzielam jego zdanie, że jest to złodziejstwo. Jako, ze wszędzie
    komunikacja miejska jest dofinansowywana z funduszy miejskich, jazda bez
    biletów odbywa się na koszt innych podatników. Widzisz w tym jakiś
    kompleks??

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

  • 17. Data: 2005-06-17 14:26:51
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > a Ty jestes ten dobry?

    Oczywiście że tak - strzegę prawa i porządku przed wszelkiej maści
    szumowinami.

    > juz Ci napisalem dlaczego dupkow nie lubie...
    > wystarczy Ci? czy moze bedzie to dla Ciebie bajka z stylu niemozliwych?

    Wszystko jest możliwe, również to że pijany policjant śmietelnie potrąca na
    pasach dziecko. Czy policji również nienawidzisz?

    > macki trzeba trzymac przy sobie

    O ile ma się do czynienia z uczciwym pasażerem, tak jak to rzekomo miało
    miejsce w opisywanym tu przypadku, jak najbardziej tak.

    > mozesz zmienic ewentualnie prawo

    Niestety nie jestem władny. Gdyby tak było to wszelkie barachło wyłudzające
    przejazdy tyrałoby latami w kamieniołomach i MPO, albo skubało kwiatuszki od
    spodu. Ale cóż... nie te czasy :-)

    pdr
    Olo

  • 18. Data: 2005-06-17 14:33:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > Oczywiście że tak - strzegę prawa i porządku przed wszelkiej maści
    > szumowinami.

    wiesz co, generalnie masz rację, ale czasami za bardzo się wczuwasz w
    swoją misję. Nie jesteś księdzem na rekolekcjach.
    Jakbyś trochę inaczej odpowiadał na posty to na pewno miałbyś tu większy
    szacunek z racji dobrej znajomości przepisów.

  • 19. Data: 2005-06-17 14:49:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > On natomiast napisał dlaczego nie lubi dupków nie płacących za przejazd.
    > Podzielam jego zdanie, że jest to złodziejstwo.

    on uwaza kazdego kto sie z nim ( i z praktykami innych kontrolerow) nie
    zgodza, za glupkow
    nie placacych za przejazd, a nie trzeba sie specjalnie wysylic by sytuacje
    jaka zostala opisana na poczatku watku wymyslec.
    Ja sam taka podalem kilka wtakow ponizej, a oczywiscie zostalem nazwany
    oszustem cwaniaczkiem przez jakas pizde ktora
    ma podobnie jak Olo prostolinijne ograniczone rozumowanie.
    moze zkruk tez sie z takimi praktykami spotkal i stad jego nienawisc ?

    p.

  • 20. Data: 2005-06-17 15:59:06
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > wiesz co, generalnie masz rację, ale czasami za bardzo się wczuwasz w
    > swoją misję.

    Bynajmniej, traktuję pisywanie tutaj czysto rozrywkowo. Państwo jeszcze nie
    widzieli jak wyglądam gdy się "wczuję w misję" ;-)
    To jednak zdarza mi się wyłącznie w tzw. terenie.

    > Jakbyś trochę inaczej odpowiadał na posty to na pewno miałbyś tu większy
    > szacunek z racji dobrej znajomości przepisów.

    Nie zależy mi na szacunku pewnych kręgów i warstw. Zaś styl wypowiedzi jest
    moją prywatną sprawą i wybacz, ale niezależnie od niechęci paru tutejszych
    kozaczących teoretyków, nie zamierzam wypowiadać się pochlebnie czy też choć
    minimalnie przychylnie o złodziejach.

    pdr
    Olo