11. Data: 2005-06-16 15:29:21
Temat:Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
Od:"zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zkruk [Lodz] wrote:

> cos mi imputujesz?

rzucilem sobie okiem na Twoja radosna "tfurczosc" i juz wszystko jasne
dla wyjasnienia : jakby Twojej dziewczynie/zonie/matce taki debil
zaproponowal zrobienie loda (bo nie miala biletu miesiecznego przy sobie) a
pojazd byl pusty to pewnie tez bys sie glupio cieszyl jak na zalaczonym
przykladzie - no coz - jak to mawiaja...
eee... szkoda klawiatury...

--
pzdr
www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

12. Data: 2005-06-16 15:58:26
Od:"Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d8s2cg$acs$1@inews.gazeta.pl...

> Niech zgadnę - kolejny złodziejaszek na grupie?

dresiarz i gapowicz zapomniales dodac

P.

--
Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

13. Data: 2005-06-16 17:27:04
Od:poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Herbi <x...@a...pl> niebacznie popelnil

> No, chyba że już Ola nie ma wśród społeczeństwa - co wcale nie
> byłoby takie dziwne ;)
Olo trafił zapwewne wreszcie na niekoteryjnego strażnika miejskiego
lub policjanta i w ramach prac społecznych odpracowuje grzywnę
za śmiecenie na ulicy - wyrzucanie śmieci z pojazdów w ruchu.
Na razie wystawił na newsy bota - wczesna wersja alfa.

--
pozdro
poreba

14. Data: 2005-06-16 19:48:50
Od:"Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cos mi imputujesz?

Tacy którzy nie lubia pilnujących porządku zazwyczaj są po tej drugiej
stronie.

pdr
Olo

15. Data: 2005-06-16 20:52:55
Od:"zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kwaśniak wrote:

> Tacy którzy nie lubia pilnujących porządku zazwyczaj są po tej drugiej
> stronie.

a Ty jestes ten dobry?
masz chyba jakies kompleksy
juz Ci napisalem dlaczego dupkow nie lubie...
wystarczy Ci? czy moze bedzie to dla Ciebie bajka z stylu niemozliwych?

macki trzeba trzymac przy sobie
mozesz zmienic ewentualnie prawo
no chyba ze sam zlodziejaszkiem jestes...

16. Data: 2005-06-17 14:17:44
Od:"Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

> masz chyba jakies kompleksy
> juz Ci napisalem dlaczego dupkow nie lubie...

On natomiast napisał dlaczego nie lubi dupków nie płacących za przejazd.
Podzielam jego zdanie, że jest to złodziejstwo. Jako, ze wszędzie
komunikacja miejska jest dofinansowywana z funduszy miejskich, jazda bez
biletów odbywa się na koszt innych podatników. Widzisz w tym jakiś
kompleks??

--
Pozdr
Leszek

Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

17. Data: 2005-06-17 14:26:51
Od:"Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a Ty jestes ten dobry?

Oczywiście że tak - strzegę prawa i porządku przed wszelkiej maści
szumowinami.

> juz Ci napisalem dlaczego dupkow nie lubie...
> wystarczy Ci? czy moze bedzie to dla Ciebie bajka z stylu niemozliwych?

Wszystko jest możliwe, również to że pijany policjant śmietelnie potrąca na
pasach dziecko. Czy policji również nienawidzisz?

> macki trzeba trzymac przy sobie

O ile ma się do czynienia z uczciwym pasażerem, tak jak to rzekomo miało
miejsce w opisywanym tu przypadku, jak najbardziej tak.

> mozesz zmienic ewentualnie prawo

Niestety nie jestem władny. Gdyby tak było to wszelkie barachło wyłudzające
przejazdy tyrałoby latami w kamieniołomach i MPO, albo skubało kwiatuszki od
spodu. Ale cóż... nie te czasy :-)

pdr
Olo

18. Data: 2005-06-17 14:33:39
Od:witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kwaśniak wrote:

> Oczywiście że tak - strzegę prawa i porządku przed wszelkiej maści
> szumowinami.

wiesz co, generalnie masz rację, ale czasami za bardzo się wczuwasz w
swoją misję. Nie jesteś księdzem na rekolekcjach.
Jakbyś trochę inaczej odpowiadał na posty to na pewno miałbyś tu większy
szacunek z racji dobrej znajomości przepisów.

19. Data: 2005-06-17 14:49:04
Od:"Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

> On natomiast napisał dlaczego nie lubi dupków nie płacących za przejazd.
> Podzielam jego zdanie, że jest to złodziejstwo.

on uwaza kazdego kto sie z nim ( i z praktykami innych kontrolerow) nie
zgodza, za glupkow
nie placacych za przejazd, a nie trzeba sie specjalnie wysylic by sytuacje
jaka zostala opisana na poczatku watku wymyslec.
Ja sam taka podalem kilka wtakow ponizej, a oczywiscie zostalem nazwany
oszustem cwaniaczkiem przez jakas pizde ktora
ma podobnie jak Olo prostolinijne ograniczone rozumowanie.
moze zkruk tez sie z takimi praktykami spotkal i stad jego nienawisc ?

p.

20. Data: 2005-06-17 15:59:06
Od:"Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz co, generalnie masz rację, ale czasami za bardzo się wczuwasz w
> swoją misję.

Bynajmniej, traktuję pisywanie tutaj czysto rozrywkowo. Państwo jeszcze nie
widzieli jak wyglądam gdy się "wczuję w misję" ;-)
To jednak zdarza mi się wyłącznie w tzw. terenie.

> Jakbyś trochę inaczej odpowiadał na posty to na pewno miałbyś tu większy
> szacunek z racji dobrej znajomości przepisów.

Nie zależy mi na szacunku pewnych kręgów i warstw. Zaś styl wypowiedzi jest
moją prywatną sprawą i wybacz, ale niezależnie od niechęci paru tutejszych
kozaczących teoretyków, nie zamierzam wypowiadać się pochlebnie czy też choć
minimalnie przychylnie o złodziejach.

pdr
Olo