  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Sezon grzewczy
    Date: 28 Sep 2006 11:37:52 +0200

    Schwester napisał(a):

    > Chodzi mi o to, czy nie ma jakiś regulacji, że sezon grzewczy należy
    > rozpocząć, jeśli temperatura spadnie... coś takiego.

    Jak pamiętam kiedyś określało to Prawo Energetyczne - to znaczy
    konkretnie definiowało pojęcie "sezon grzewczy". Obecnie... Hmm...
    Wyszukiwarka zwróciła Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia
    30 lipca 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i
    kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie ciepłem:
    "sezon grzewczy - okres, w którym warunki atmosferyczne powodują
    konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów;"

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/