    From: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąsiad zalał a PZU=?iso-8859-2?Q?wyp=B3aci=B3o_=B6mieszne?= pieniadze
    Date: Thu, 18 Sep 2003 08:37:02 +0000 (UTC)

    Marcin Debowski <a...@n...net> napisał(a):

    > Dlaczego zgodził? No chyba, że podpisał że się zgadza. Jeśli nie było
    > takiej uwagi to jak dla mnie odebrał tylko część bezsporną.
    >
    > --
    > Marcin

    Ja miałbym obawy, że odebranie świadczenia bez żadnych zastrzeżeń zamknęło
    drog do dalszego dochodzenia odszkodowania. Podobnie było przy polisach
    poswagowych, kiedy to SN wielokrotnie stwierdzał, iż odebranie kwoty bez
    zastrzeżenia dochodzenia dalszego świadczenia, powodowało, ze dłużnik był
    traktowany jako ten, który wykonał należycie swoje zobowiązanie.
    uważam, że lepij byłoby juz przy odbiorze w kasie zaznaczyć przy
    podpisywaniu, ze zastrzegam sobie prawo dochodzenia dalszych roszczeń lub
    równoznaczne stwierdzenie,

    pzdr

    marek radwański