eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zabudowy kuchni › Re: Reklamacja zabudowy kuchni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja zabudowy kuchni
    Date: Wed, 9 Aug 2017 00:01:50 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 41
    Message-ID: <omdce3$7c8$1@news.icm.edu.pl>
    References: <omd1na$cce$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-65-72-80.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1502229763 7560 89.65.72.80 (8 Aug 2017 22:02:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Aug 2017 22:02:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.1
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <omd1na$cce$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:763359
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-08-08 o 20:59, Marek pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Pewna firma wykonała u mnie zabudowę kuchni. Meble zabudowy są w
    > klasycznym stylu w kolorze
    > brązowym. W trakcie transportu przypadkowo jeden z pracowników
    > uszkodził front, który miał
    > być zamontowany na zmywarce, przez co firma zobowiązała się do
    > zamówienia nowego. Przy
    > kolejnej wizycie właściciela firmy (po 2 tygodniach) z nowym frontem
    > okazało się, że kolor
    > frontu zbytnio odbiega od koloru pozostałych frontów, przez co nie
    > uznałem wykonania umowy
    > za zakończoną i zażyczyłem sobie wymiany frontu na taki, który będzie
    > miał kolor choćby
    > na tyle zbliżony, żeby głupio nie wyglądało. Poza tym zgłosiłem
    > zauważone inne wady, których
    > właściciel firmy nie za bardzo chce uznać, choć są ewidentne
    > (niezgodność koloru frontu
    > zmywarki też próbował zbagatelizować). Od tego momentu nasze relacje
    > stały się nerwowe i mając
    > obawę, że facet oleje moje oczekiwania w kwestii naprawy usterek,
    > wysłałem maila na jego konto
    > firmowe z dokładnym opisem, co jest do poprawy oraz dołączyłem
    > zdjęcia tychże usterek.
    > Dodam, że jeszcze nie zapłaciłem całej kwoty za tą zabudowę
    > (pozostało jeszcze niecałe 1000 zł),
    > czym mam nadzieję zmotywuję właściciela firmy do jak najszybszej
    > naprawy usterek, bo resztę
    > kasy dam mu, jak je wyeliminuje.
    >
    > Pytanie: jeśli właściciel firmy nie dokona w deklarowanym terminie 3
    > tygodni niezbędnych
    > poprawek, to co mogę zrobić dalej, aby wymusić na nim ich wykonanie?
    >
    Placi się po wykonanej pracy, nie daje się zaliczek, bo jak się da to
    wiadomo, że sknocą i zwiną się.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1