  • 1. Data: 2018-10-02 11:24:50
    Temat: Pytanie
    Od: a...@n...pl

    Witajcie !

    Jestem osobą niepełnosprawną mieszkającą w Białymstoku, samodzielnie niechodzącą,
    Chciałabym uregulować sprawy spadkowe. W obecnej sytuacji nie pokonam drobnych
    architektonicznych barier typu schody czy progi. Poszukuje notariusza skłonnego
    dokonać czynności notarialnych w moim miejscu zamieszkania. Byłabym bardzo wdzięczna
    za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2018-10-02 11:59:27
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-10-18 o 11:24, a...@n...pl pisze:
> [...]
    > czy progi. Poszukuje notariusza skłonnego dokonać czynności
    > notarialnych w moim miejscu zamieszkania. Byłabym bardzo wdzięczna

    Tu raczej notariusze nie zaglądają, więc ich tak nie znajdziesz. Każda
    kancelaria ma przeważnie jakąś stronę internetową. Wybierz kilka z
    okolicy Twojego miejsca zamieszkania i napisz do nich e-maile z opisem,
    czego potrzebujesz i prośbą o cenę. Bo różnica w cenie z uwagi na dojazd
    może być znaczna.

  • 3. Data: 2018-10-02 12:30:02
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Dzwoń po najbliższych kancelariach.
    www.notariat.bialystok.pl
    Taksa notarialna (rozporządzenie ministra sprawiedliwości) coś zdaje się też zawiera
    na temat kosztów/wynagrodzenia dojazdu.
    No i na upartego można dokonać czynności spadkowych przed urzędnikiem gminy.

    -----

  • 4. Data: 2018-10-02 21:22:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-10-18 o 12:30, ń pisze:

> [...]
    > się też zawiera na temat kosztów/wynagrodzenia dojazdu.
    > No i na upartego można dokonać czynności spadkowych przed
    Pomysł super, ale nadal nie rozwiązuje problemu pytającej. No i
    namówienie urzędnika gminy do przyjazdu może się okazać również nie jest
    łatwy.

  • 5. Data: 2018-10-03 08:06:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pomysł super, ale nadal nie rozwiązuje problemu pytającej. No i
    > namówienie urzędnika gminy do przyjazdu może się okazać również nie jest
    > łatwy.

    Albo wręcz przeciwnie - urzędnicy ostatnio mają hopla na punkcie
    niepełnosprawnych. Sytuacja, że jakiś urzędnik siedział na tyłku,
    zamiast pomóc takiej osobie, to niezły smaczek dla lokalnych mediów.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2018-10-03 08:56:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-10-18 o 08:06, Liwiusz pisze:

    > Albo wręcz przeciwnie - urzędnicy ostatnio mają hopla na punkcie
    > niepełnosprawnych. Sytuacja, że jakiś urzędnik siedział na tyłku,
    > zamiast pomóc takiej osobie, to niezły smaczek dla lokalnych mediów.

    W sumie tak powinno być, ale boję się,że może to akurat niespecjalnie tu
    zadziałać.

  • 7. Data: 2018-10-03 09:14:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > W sumie tak powinno być, ale boję się,że może to akurat niespecjalnie tu
    > zadziałać.

    Obawiam się, że w dobie politycznej poprawności to właśnie zadziała.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-10-03 09:16:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

  • 9. Data: 2018-10-03 09:18:20
    Od: a...@n...pl

    W dniu wtorek, 2 października 2018 12:29:57 UTC+2 użytkownik ń napisał:
> [...]
    zawiera na temat kosztów/wynagrodzenia dojazdu.
    > No i na upartego można dokonać czynności spadkowych przed urzędnikiem gminy.

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 10. Data: 2018-10-03 09:25:29
    Od: a...@n...pl

    W dniu środa, 3 października 2018 09:17:21 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]

    Bardzo dziękuję za pomoc. Co do kancelarii, trzeba udać się na miejsce albo wysłać
    rodzinę.