    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z dłużnikiem
    Date: Sun, 04 Feb 2018 19:59:18 +0100

    On Sun, 4 Feb 2018 10:36:30 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > A po co ci aktualny stan posiadania?

    No chyba mogę zacząć wpierw dochodzić z aktualnego stanu posiadania
    a nie byłego (zbytego)?

    > Z ciekawosci pytam- w necie sam sprawdzisz w miarę dokładnie kto
    > jest właścicielem interesującej Ciebie nieruchomosci

    Raczej to było pytanie jak to działa od strony komornika, bo mnie ta
    sytuacja zdziwiła. Gdy komornik ma tylko dane typu imię, nazwisko,
    PESEL to mu na bęben "wyskoczy" tylko aktualny stan posiadania
    dłużnika (czyli w tym przypadku nic) czy od razu będzie widział cała
    historię?

    --
    Marek