    Subject: Re: Prawo do chodzenia chodnikiem
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Fri, 13 Apr 2018 17:32:18 +0200

    W dniu 2018-04-13 o 16:44, grzech pisze:
> [...]
    -chodzenie-po-chodniku-groteskowa-interwencja-policj
    antow-film/

    > W pierwszej kolejności to nie wiadomo gdzie ten chodnik był,

    Wiadomo. Widać na filmie.

    > dokąd
    > prowadził

    Wiadomo. Widać na filmie.

    > i gdzie poseł chciał wejść.

    Pan poseł powiedział. Słychać na filmie.

    > To że koło Sejmu to trochę za
    > mało.

    Przeczytać to trochę za mało. Zawsze warto sięgnąć po materiał źródłowy.
    Tym bardziej, że znajduje się pomiędzy akapitami tego tekstu.

    > Redachtor nie uznał za stosowne takich pierdół wyjaśniać, bo po
    > co.

    A po co? Są na filmie.

    > To ma być sensacyjne, aby ciemny lud miał się czym podniecić i przy
    > okazji zobaczył reklamę jakiegoś badziewia. Policjant nie może tak sobie
    > czegokolwiek zabronić. Zawsze jest jakaś przyczyna. Przypuszczam, że
    > chodziło o okupację biura przepustek Sejmu i niedopuszczenie osób
    > postronnych. Sprawę którą można było wyjaśnić w kilka sekund próbuje się
    > rozdmuchać i zrobić sensację. Jeśli ktoś przedstawie się jako poseł to
    > ma zasrany obowiązek udokumentować to legitymacją. Ale tępe chamisko to
    > typowy przedstawiciel narodu. Taki nie będzie się tłumaczył byle komu.

    Taaaak... zdecydowanie nie obejrzałeś.

    Ostatnio gdzieś mi mignął jakiś sensacyjny tytuł, że jakiś policjant coś
    tam zrobił. Oczywiście pełno oburzonych komentarzy z jadem na polską
    policję... 90% komentujących nawet nie zajrzało do tego artykułu, a
    dowiedzieliby się, że to nie było o polskim policjancie.

    Może jednak obejrzysz ten film, zanim ponownie wrzucisz jakiś komentarz?
    Jeżeli nadal będziesz miał problem ze zidentyfikowaniem miejsca, skąd
    dokąd chodnik prowadził, to bez problemu znajdziesz film tego samego
    autora, celowo dokładnie w tym samym miejscu z następnego dnia. W dzień.

    Pozdrawiam
    Piotr