    From: grzech <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do chodzenia chodnikiem
    Date: Fri, 13 Apr 2018 16:44:25 +0200

    W dniu 2018-04-13 o 15:19, Kviat pisze:
    > Policjant może tak sobie zabronić chodzenia chodnikiem "bo tak", czy
    > musi podać podstawę?
    > Choćby najgłupszą, w stylu "nie wiem dlaczego, ale taki dostałem rozkaz,
    > więc proszę pytać rzecznika policji"?
    > Albo chociaż samodzielnie wymyślić jakąś idiotyczną wymówkę, że
    > zabezpieczają teren, bo radioaktywny meteoryt spadł... cokolwiek...
    >
    > https://koduj24.pl/czy-trzeba-miec-w-polsce-zgode-na
    -chodzenie-po-chodniku-groteskowa-interwencja-policj
    antow-film/

    > Czy mi umknęło, czy oni kompletnie nie wiedzieli, dlaczego tam są i
    > dlaczego blokują ten chodnik przed ludźmi? A może dostali rozkaz, żeby
    > nie mówić, że dostali taki rozkaz? Udawać głupiego też trzeba umieć.
    >
    > Co się z tym krajem porobiło...
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    W pierwszej kolejności to nie wiadomo gdzie ten chodnik był, dokąd
    prowadził i gdzie poseł chciał wejść. To że koło Sejmu to trochę za
    mało. Redachtor nie uznał za stosowne takich pierdół wyjaśniać, bo po
    co. To ma być sensacyjne, aby ciemny lud miał się czym podniecić i przy
    okazji zobaczył reklamę jakiegoś badziewia. Policjant nie może tak sobie
    czegokolwiek zabronić. Zawsze jest jakaś przyczyna. Przypuszczam, że
    chodziło o okupację biura przepustek Sejmu i niedopuszczenie osób
    postronnych. Sprawę którą można było wyjaśnić w kilka sekund próbuje się
    rozdmuchać i zrobić sensację. Jeśli ktoś przedstawie się jako poseł to
    ma zasrany obowiązek udokumentować to legitymacją. Ale tępe chamisko to
    typowy przedstawiciel narodu. Taki nie będzie się tłumaczył byle komu.