  • 1. Data: 2018-06-02 17:12:34
    Temat: Prawo UE MUSI być przestrzegane: Kara śmierci dla ciężarnej krowy za "nielegalną wycieczkę" do Serbii
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.independent.co.uk/news/world/europe/preg
    nant-cow-sentenced-death-eu-border-bulgaria-serbia-p
    enka-a8380501.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-06-02 18:44:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-06-18 o 17:12, A. Filip pisze:
    > Pregnant cow sentenced to death by officials after 'illegally'

    Chodzi o możliwość przywleczenia choroby zakaźnej.

  • 3. Data: 2018-06-02 20:52:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Chodzi o możliwość przywleczenia choroby zakaźnej.

    Kwarantanna tego nie może załatwić (w wyjątkowych sytuacjach)?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-06-02 22:02:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-06-18 o 20:52, A. Filip pisze:

    > Kwarantanna tego nie może załatwić (w wyjątkowych sytuacjach)?

    Nie mam zielonego pojęcia. Wyjaśniłem ich argumentację. Na zdrowy
    rozsądek może by i wystarczyła. Przecież wozimy bydło spoza UE.

  • 5. Data: 2018-06-03 01:07:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-02 o 20:52, A. Filip pisze:

    > Kwarantanna tego nie może załatwić (w wyjątkowych sytuacjach)?

    A kto za nią ma zapłacić?
    I dlaczego unia ma ponosić takie koszty?
    W tym przypadku?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-06-03 07:06:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > A kto za nią ma zapłacić?
    > I dlaczego unia ma ponosić takie koszty?
    > W tym przypadku?

    Właściciel lub obrońcy ciężarnej krowy. Nie takie jest domyślne
    rozwiązanie w kapitalizmie? Euro-socjalizm ma już inne domysły?

    Chcą na przykład kwarantanne zamiast kary śmierci dla ciężarnej krowy?
    Niech _sami_ pokryją koszty. Euro-biurwy im dadzą wybrać i ponieść
    koszty wyboru? Czy Euro-biurwa "wie lepiej niż TY!"?

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2018-06-03 10:43:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-03 o 07:06, A. Filip pisze:

    > Właściciel lub obrońcy ciężarnej krowy. Nie takie jest domyślne
    > rozwiązanie w kapitalizmie? Euro-socjalizm ma już inne domysły?

    Tak. Zutylizować.
    Skoro krowa z za granicy to właściciel tym bardziej.
    Co oznacza że ne obowiązują go zapisy o kosztach kwarantanny
    i innych debilnych pomysłów.

    > Chcą na przykład kwarantanne zamiast kary śmierci dla ciężarnej krowy?
    > Niech _sami_ pokryją koszty. Euro-biurwy im dadzą wybrać i ponieść
    > koszty wyboru? Czy Euro-biurwa "wie lepiej niż TY!"?

    Czyli koszty pokryjemy naprawdę my.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-06-03 15:37:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 10:43, RadoslawF pisze:
> [...]
    > Skoro krowa z za granicy to właściciel tym bardziej.
    > Co oznacza że ne obowiązują go zapisy o kosztach kwarantanny

    Obrońcy zwierząt nawet nie zdają sobie sprawy jakie to europejskie prawo
    głupie jest :-)

  • 9. Data: 2018-06-04 19:05:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A kto za nią ma zapłacić?
    >I dlaczego unia ma ponosić takie koszty?
    >W tym przypadku?

    A kto zaplaci za utylizacje ?

    Po kwarantannie mozna normalnie sprzedac do rzezni.

    Choc tak po prawdzie - co to dla krowy za roznica :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-06-05 09:42:48
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia. Wyjaśniłem ich argumentację. Na zdrowy
    > rozsądek może by i wystarczyła. Przecież wozimy bydło spoza UE.

    Uważaj, bo imigranci zaskarżą Ciebie o znieważenie, rasizm i coś tam
    jeszcze:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: