  • 11. Data: 2017-10-02 14:49:04
    Temat: Re: Prawa demonstranta dobrze zorganizowanego i wyposażonego :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >Czy działania demonstrantów na tym zdjęciu podpadłyby pod jakieś
    >paragrafy prawa w Polsce?
    >[ Demonstranci w szyku z traczami spychają (?) paru policjantów
    >próbujących zablokować przemarsz ]
    >http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-41454707

    Zakladajac, ze policjanci maja prawo blokowac, to pewnie by sie cos
    znalazlo o uniemozliwieniu/utrudnianiu wykonywania obowiazkow
    sluzbowych.

    J.

  • 12. Data: 2017-10-02 14:51:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 30-09-17 o 22:01, A. Filip pisze:

    >Szwedzkiego prawa nie znam, ale wg polskiego dość poważnie
    >zastanawiał
    >bym się nad zarzutem dla organizatorów sprawstwa kierowniczego do
    >przestępstwa z art. 223 kk. Wszak z góry wydając tarcze przewidywali
    >godzili się na to.

    Tarcze sa do ochrony przed neokomunistami, ktorzy np mogliby obrzucac
    czyms legalna demonstracje :-)

    I do obrony przed uzbrojonymi bandytami, nawet jesli maja napis
    "POLIS"

    J.

  • 13. Data: 2017-10-04 17:17:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2017 o 06:33, Shrek pisze:

    > Także owszem, z góry zakładali napierdalankę z policją, ale żeby z
    > posiadania tarczy zakładać, że to oni będą stroną napierdalającą to już
    > trzeba być prawnikiem poziom powiedzmy piotrowicz. Ale wtedy to równie
    > dobrze mogliby mieć białe róże;)

    O i już jest. Zawsze jak myślę, że pisdy niczym już człowieka nie
    zaskoczą, to pojeby pukają od dołu.

    https://twitter.com/AleksZawisza/status/914608499350
    523904/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw

    Niestety... Obecnie być policjantem to podobny poziom zawodowy co
    prostytutką. Szkoda policjantów.

    Shrek

  • 14. Data: 2017-10-04 23:43:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-10-04 o 17:17, Shrek pisze:

> [...]
    523904/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw

    > Niestety... Obecnie być policjantem to podobny poziom zawodowy co

    Oni sa nawet ochroniarzami prostyrutek, mają swoje burdele i mają
    podobno z tego niezłą kasę.

    --
    animka