    From: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozwolenie na uzytkowanie lokalu
    Date: Fri, 07 May 2004 12:48:57 +0200

    WOJSAL wrote:

    > OK, ale ja sie pytam jaka jest definicja
    > pojecia "element konstrukcyjny" w tej ustawie.
    > Ustawa zawiera slownik pojec (np. co
    > to jest budowa, co to jest budowla, co
    > to jest remont) natomiast
    > nie zauwazylem definicji pojecia "element
    > konstrukcyjny".
    >
    > Nie chodzi wiec o definicje potoczne, lecz to
    > jak rozumiec to pojecie w ustawie.

    W utawie definicji tego pojęcia nie znalazłem, ale Art. 5.1.1 odwołuje
    się do pojęcia "bezpieczeństwo konstrukcji", Art. 12.1.3 mówi o
    wytwarzaniu konstrukcyjnych elementów budowlanych, a Art. 29.2.1
    odwołuje się wprost do pojęcia elementu konstrukcyjnego obiektu.
    Moim zdaniem element konstrukcyjny, to taki którego naruszenie zagraża
    bezpieczeństwu konstrukcji lub może spowodować katastrofę budowlaną.
    Może definicja znajduje się w innym akcie prawnym?
    Piotr