    Subject: Re: Powiadomienie o popełnieniu przestepstwa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 13 Nov 2017 06:52:29 +0100

    > A czy jakakolwiek instytucja się dowiedziała? Paplanie głupot na
    > konferencji prasowej nie jest żadnym zawiadomieniem,

    To dziwne, że potem minister też papla na konferencji
    prasowej, że rząd nie popiera tych haseł.
    Czyli rząd jako instytucja wie, że popełniono przestępstwo
    (skoro sam o nim papla) ale nic nie robi?

    > Przepis nie jest martwy, tylko wiarygodność opowiadających wiecznie
    > banialuki dziennikarzy tak niska, że nikt przy zdrowych zmysłach nie
    > będzie sobie tym zawracał głowy.

    Banialuki są banialukami, a to akurat są fakty.

    > Minister nie jest urzędem, tylko osobą fizyczną. Jak dziennikarz napisze
    > zawiadomienie i się pod nim podpisze, to Minister się dopiero wówczas
    > dowie.

    Ja pytałem czym się różni mój status dotyczący obowiązku powiadamiania
    (czyli społeczny obowiązek) od statusu instytucji państwowej.
    Jeśli minister na konferencji prasowej oświadcza, że nie popiera,
    to znaczy, że widział i zna te hasła.
    Jeśli widział i wie i ma obowiązek powiadomić, to dlaczego tego nie robi?
    Czy jeśli ktoś powiadomi sam urząd, że przstępstwo miało miejsce, to urząd
    musi zgłosić?
    Chodzi mi o sytuację kiedy organ czy instytucja się o czymś dowie-
    na co musiałby urzędowo zareagować a nie mam ochoty.