1. Data: 2009-01-01 13:49:33
Temat:Potwierdzenie kserokopii dowodu osobistego.
Od:"Arek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy urząd gminy ma obowiązek potwierdzić kserokopię dowodu osobistego za
zgodność z oryginałem?
Czy ma tu zastosowanie Art. 218 KPA?
Gmina twierdzi, że ponieważ na terenie miasta jest Notariusz, to nie
potwierdzi zgodności kopii dowodu z oryginałem.

--
Arek

2. Data: 2009-01-01 17:06:21
Temat:Re: Potwierdzenie kserokopii dowodu osobistego.
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Gmina twierdzi, że ponieważ na terenie miasta jest Notariusz, to nie
> potwierdzi zgodności kopii dowodu z oryginałem.

Przepis zobowiązuje gminę do potwierdzenia dokumentów, o ile na jej terenie
nie ma notariusza.