    Subject: Re: Pokaz prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Sun, 11 Aug 2019 21:50:54 +0200

    W dniu 11.08.2019 o 21:40, Shrek pisze:
    > W dniu 11.08.2019 o 20:16, u2 pisze:
    >
    > Wszytko w porządku? Może kulsonów podesłać, bo chyba masz jakiś atak?

    bla bla bla , jeśli wiesz o co kaman:)

    https://www.youtube.com/watch?v=GtPh4yEm2jA

    Parapety tarapatów naporu toporu rapu nie zniosą
    Po to te topory są, by te tarapaty pociąć
    Ci-Ci-Cira naciera na Ciebie, bo ciary na ciele Cie cieszą
    99990 w przeciągu sekundy mam myśli
    Stań w przedsionku lub przyćmij mnie
    (przyćmij mnie, przyćmij mnie)

    Parapety tarapatów naporu toporu rapu nie zniosą
    Po to te topory są, by te tarapaty pociąć, no co?
    To podoba się, to po domach ślę, bo to potok osiedli
    Bo to pośrednik, sięgnij, mic'a złap
    Uświetni, tętnij, wbiegnij w rap
    Łap apetyty na te epitety typie
    Tak, tu tapety brak, ja prawdę sypię
    Sobie zapal, zobacz zapierdalam
    Styl taram taram, tak jak taran
    Ja staram się, stawać się coraz lepszym
    Z dnia na dzień, za nadzieją węszę...
    węszę... niucham... tak... tak... szukam, szukam

    Słowotok, słów potok powiedzianych, ale z sensem
    Namotane na amen, ale chcesz tego, więcej
    Chcesz więcej, chcesz kurwa tego więcej? Yo
[...]

    Krzyknij: ,,Weź przymknij się Cirson, idź stąd, już lepiej"
    Co Ty chłopie, dalej kopie zwroty w eter
    weteran wo wo wojny o wolny wybór, bogobojny MC
    Pojmij, nie chcę wygód
    Atrybut rymów, starczy dla mnie, tarczy twardej
    Twórczy dar ten, ej
    Ten czy tamten, męczy tandetę
    Te raźniejszość chwytam
    Nie możliwe, co?
    Nie dożyję tego chyba,
    Kiedy między mną, a mną będzie spoko
    Maj zero cztery, rap szczery słowotok
    Kto kto kto kto kto kto?
    C do P, C do P, C do P, C do P, C do P do P do P do P do P, tak, tak, tak

    Yo, Yo, bla bla bla bla bla

    --
    I love love