  • Data: 2006-02-26 09:39:47
    Temat: Re: Podzial majatku - pozostaje tylko sad?
    Od: R De <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Chcialem przeprowadzic rozdzielnosc majatkowa i podzial majatku z zona u
    > notariusza. Niestety, widze, ze cos jej sie odmienilo i zaczela stroic
    > fochy. Czy pozostaje mi tylko zlozyc wniosek? pozew? do sadu? Jaka jest
    > forma tegoz, moze jakies wzory gdzies znajde? Ile to potrwa (jedynym
    > "majatkiem" jest mieszkanie lokatorskie - nie wlasnosciowe - oraz ew. jego
    > wyposazenie), ile bedzie kosztowac? Chce - w uproszczeniu - wszystko oddac
    > zonie i do niczego nie bede roscil pretensji. Czy sad równiez moze orzec
> [...]
    Z własnego doświadczenia wiem, że podział majątku można przeprowadzić
    notarialnie. W Twoim przypadku pozostaje tylko sąd. Czeka się około
    miesiąca - takie mają procedury - , a koszt to w moim przypadku 200 PLN.
    To koszty sądowe.
    Zastanów się, czy na pewno chcesz wszystko oddać. Ja też byłem kiedyś
    taki mądry, tylko że raz dwa sprowadzono mnie na ziemię.
    Alimenty to raczej odrębne postępowanie i w innym wydziale sądu. Podział
    majątku nie ma wpływu na orzeczenie i wysokość alimentów. Są
    rozpatrywane indywidualnie dla każdego przypadku i tak jak napisał ktoś
    w jednym z późniejszych postów, ustalane na podstawie Twoich możliwości
    zarobkowych. MOŻLIWOŚCI, a nie stanu faktycznego.
    Na temat przedmiotów lesing'owanych, musi się wypowiedzieć ktoś mądrzejszy.

    Pozdrawiam.