    From: poilkj <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POCZTA POLSKA - Zaginiona przesyłka
    Date: Sat, 29 May 2004 07:29:41 -0500

    Daniel wrote:

    > witam !
    > opowiem w skrócie o co chodzi :
    > 14 lutego wyslalem przez Poczte Polską paczkę priorytetem za pobraniem
    > 1100zl platne przy odbiorze - nie dotarła wogóle - zaginęła na amen.
    > Napisałem odwołanie po 14 dniach - szukali bez skutku - obliczyli mi i
    > wysłali dokładnie 105zl ( 10 krotność wartości nadania + zwrócili koszt za
    > niewykonaną usługę ) Moje ponad 1000zl przepadło bo nie ubezpieczyłem - nikt
    > mi nie proponował - logicznie pomyślałem ze wartość pobrania jest faktyczną
> [...]

    To twój biznes, żeby zadbać o własne interesy.
    Otrzymałeś odszkodowanie zgodnie z regulaminem poczty.
    Jeżeli wysyła się rzeczy wartościowe to się je ubezpiecza.
    Jeżeli banda komnistyczna działa w majestacie prawa to czemu nie
    korzystasz z usług kurierów.

    A regulaminu usług szuka się przed skorzystaniem z usług, a nie po
    http://www.poczta-polska.pl/prawo.htm
    http://www.poczta-polska.pl/regulamind.htm