eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy? › Re: Oświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 27 Sep 2017 13:24:40 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Oświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po
    godzinach pracy?
    From: z...@g...com

    W dniu wtorek, 12 września 2017 17:46:00 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    Myślisz, że jak kupujesz w Lidlu to jesteś niePolakiem? Nie trolluj, bo sobie krzywdę
    zrobisz, jak nie umiesz.

    Skończyły się czasy wyzysku. Mam wykształcenie, wiedzę, doświadczenie, które bez
    problemów pozwala mi już zakładać wielorodzinne instalacje hybrydowe i jak się uda,
    skorzystam z dofinansowania zakładając legalną firmę i płacąc podatki, chociaż aby
    wygryźć starych pierdzieli i wapniaków, którzy z technologią są na tyle w tyle, że
    nie potrafią nawet projektu zrobić z wyliczeniem przesterowań i tłumień sygnału bo
    wysłanie maila bez błędów to dla nich problem!

    Ludzie się uczą, sami próbują lokalizować i naprawić usterkę, co nie znaczy że każdy
    używa wskaźnika do regulacji anteny! Widać, że zbyt pochopnie wyciągasz wnioski, bo
    nigdzie nie napisałem, że spie.doliłem cokolwiek, że mi zakazano. Co daje mi powody
    do domysłów że jesteś zwykłym prostackim prowokatorem jak dla mnie i od razu
    zapier.ole ci plonka, ty leszczu! ;)

    Żebyś się w trumnie zesrał za nazywania kogoś złodziejem! Kawał ch. resztę dziada. NC