eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy? › Re: Oświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 11 Sep 2017 14:25:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Oświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po
    godzinach pracy?
    From: z...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 września 2017 23:02:28 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > Jak jest z oryginalną interpunkcją powyższego? Bo jeżeli jest tak jak
    > podejrzewam, to musi być jednocześnie:

    Z pamięci napisałem. Nie wiem dokładnie.

    > Czyli przypadek, kiedy np. klient umówi się z tobą że zrobisz mu
    > regulację anteny za 50zł, kiedy sklepowi musiałby zapłacić 100zł, ale
    > tylko jeżeli to jest w trakcie kiedy mu robisz coś innego co zamówił w
    > tym sklepie.
    >
    > Źle myślę?

    Nie. Właściciel już nie pracuje z nami, więc nie zapisuje zleceń. Nie siedzi w
    sklepie, bo się nie opłaca. Więcej w terenie zarobi niż w sklepie.

    Mam na myśli taką sytuację. Biorę auto, rozwieszam zawiadomienie "tego i tego dnia
    odbędzie się regulacja anten i trwają zapisy" - miejscowość jest niewielka, wiele
    osób już mnie kojarzy ze sklepu, więc na pewno dojdzie w późniejszym czasie do
    przedłużenia umowy na usługi dostępu do kontentu TV i duża szansa że będę
    pośredniczył(jesteśmy we 2 na całą gminę z kolegą). Właściciel ma dostęp do historii
    operacji w sklepie - w tym adresy oraz telefony do Abonentów. Jeśli ustali z klientem
    że ja tam byłem, ale on nie zgłaszał tego u mnie w sklepie? Czy mam dla własnego
    bezpieczeństwa podpisywać oświadczenia z zainteresowanymi usługą serwisową? Wiadomość
    przez OLX, SMS na telefon, e-mail jest dowodem że nie prowadzę nieuczciwej
    konkurencji?

    Z drugiej strony to czasem będąc u Abonenta CP i NC+ nakłaniam go do odwiedzenia
    firmy celem przedłużenia umowy, czyli nie działam na szkodzę firmy, lecz przynoszę
    jej pośrednio zysk?