    From: "burenezo" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ostateczne wezwanie do zaplaty - forma dokumentu
    Date: Sun, 21 Sep 2003 11:06:33 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@pc7.zwnet.bmj.net.pl

    > Na .podatki dość popularne są wstawki o wróżeniu (a raczej
    > braku wróżek) i innych takich - może zajrzysz ;) ?
    > Bo konkretnie to brak informacji jak dla mnie jest pewną
    > informacją: pytający nie ma zielonego pojęcia o co chodzi
    > i "zakładając że płatność jest wymagalna" można mu ew.
    > zaszkodzić.
    Spojrzałem jeszcze raz na pytanie które zadała Myszka. To jest bardzo
    konkretne pytanie. Dotyczyło istoty wezwania do zapłaty. Na takie pytanie
    udzieliłem konkretnej odpowiedzi. Zauważ, że pytanie nie dotyczyło nawet
    konkretnego problemu/przypadku tylko generalnie wezwań do zapłaty.

    Nie zamierzam na tej grupie prowadzić ludzi na siłę za rączkę i tłumaczyć im
    przy byle okazji, że nie można dochodzić przed sądem wierzytelności
    niewymagalnych, nieistniejących, przedawnionych etc. W takim wypadku każda
    odpowiedź na grupie miałaby ok 1 MB.

    Ponadto w pytaniu kładziono nacisk na cesję wierzytelności, a w takim
    wypadku dług nie musi być wymagalny. Całkiem możliwe, więc że to właśnie ty
    swoimi uwagami mogłeś wprowadzić kogoś w błąd ;) .

    Uważam więc twoje wypowiedzi za zwykłe przemądrzanie i czepianie się.
    (rozumiem, że ty i ps to ta sama osoba.)

    burenezo