    From: "LordS" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opinia biegłych lekarzy sądowych - czy można podważać
    Date: Fri, 27 Feb 2004 17:17:40 +0100

    Użytkownik "Jan" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:c15cef$2mv$1@korweta.task.gda.pl...
    > Staram się o rentę z ZUS-u. Kto był w podobnej sytuacji to wie do czego
    > zdolny jest ZUS żeby tylko nie przyznać.
    >
    > Po odwołaniu się do Sądu (Wydział Ubezpieczeń Społecznych) i badaniu przez
    > biegłych sądowych lekarzy (internista, neurolog, neurochirurg,
    psychiatra),
    > którzy zgodnie orzekli, że nie zgadzają się z opinią ZUS okazało się, że
    > Główny Lekarz Orzecznik z ZUS stwierdził, że żekomo dokumentacja dotycząca
    > moich dolegliwości jest niewiarygodna (jednak był wiarygodna dla
    > niezależnych biegłych lekarzy sądowych).
> [...]
    Serdeczne dzięki za informacje.
    A tak na marginesie to czy to orzecznictwo nie jest chore?
    Czy można brać pod uwagę decyzję osoby która jest opłacana przez ZUS a jej
    wyniki w pracy to ilość odrzuconych wniosków i to przeważnie nie słusznie.
    To jest dopiero głupota.
    Niedawno otrzymałem kolejną opinię biegłych w której tłumaczą jak "dziecku"
    co i jak. Ale czy ten orzecznik to niepowinien być specjalista?