    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Date: Fri, 9 Mar 2018 11:07:51 +0100

    W dniu 09.03.2018 o 10:54, RadoslawF pisze:

    > Jeśli to była pomyłka to sądu.
    > Ja stawiał bym na radosne działanie policji w celu szybkiego zamknięcia
    > śledztwa i ogłoszenia sukcesu.

    No o tym piszę. IMHO albo policja albo prokurtura dała dupy. I nie
    sądzę, że w wyniku błędu. Mam nadzieję, że to ustalą i ktoś za to
    solidnie beknie - przy czym rozumiem tu sztum i odszkodowanie dla
    pokrzywdzonego. Choć obstawiam, że sprawa się rozmyje, winni są albo
    przejdą na emerytury, pomylili się niechcący, albo nawet nie pomylili
    tylko tak jakoś wyszło, okaże się, że cierpienia wycenić się nie da i
    wypłacą chłopakowi odszkodowanie w wysokości minimalnej płacy razy 18
    lat, bo przed zamknięciem zapewne w okolicach tego zarabiał:(

    Shrek