    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek brania paragonu, bo ochrona nie wypuści
    Date: Mon, 8 Oct 2018 13:18:17 +0200

    W dniu 2018-10-07 o 12:53, Queequeg pisze:
    > Hej,
    >
    > Już któryś raz spotkałe się z sytuacją, w której nie chciałem wziąć
    > paragonu (nie potrzebuję go, nie zbieram śmieci) ale kasjer nalegał, "bo
    > inaczej ochrona mnie nie wypuści" -- bo ochroniarz musi zobaczyć zakupy i
    > porównać z paragonem. Tym razem był to Leroy Merlin w Arkadii (DC), przy
    > tylnym wyjściu (nie tym za kasami od strony centrum handlowego tylko z
    > drugiej strony).
    > (...)

    Bardzo ciekawe.
    A jak ja paragon wrzucę do pyska takiej maszynki, która mi na jego
    podstawie wysyła fakturę mailem, to co?
    Też bym dzwonił na policję, jakby się jakiś niedoinformowany cieć przyp***.

    Raz tylko w jakimś empiku miałem taką sytuację, wiele lat temu. Młody
    wiekiem ochroniarz zażądał, abym mu okazał paragon. Ja mówię "nie mam".
    On zdziwiony "Jak to? Bez paragonu pan wynosi książki?".
    Ja na to "Nie mam paragonu, bo mam fakturę. Idę dalej, ale niech mnie
    pan tylko dotknie palcem, to dzwonię na policję". Ochroniarz odszedł bez
    słowa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam