    From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Date: Tue, 15 May 2018 17:19:59 +0200

    Pszeczytałam tę dyskusję i tamten link
    i widzę wielką rozbieżność:
    w linku jest napisane, że nagrywanie nie jest społecznie akceptowane,
    tymczasem dyskusja i moje pszekonanie osobiste także
    pokazuje, że nagrywanie jest społecznie akceptowane i popierane.

    Wynika z tego, że PiSowski Sąd Najwyższy bardzo odbiega od społecznego
    pszekonania.
    Wyrok jest dość świeży, bo ze stycznia 2018.
    Dowodzi, że celem PiS jest niszczenie obywateli
    tak by nie mogli się bronić.
    Tak by za to samo jednego można było skazać, a drugiego nie, bo nagranie
    jest nieetyczne.
    Ja uważam, jak widać bezprawnie, że etyczne, zwłasza w sytuacji opisanej
    bo dotyczącej stosunku pracy, a stosunek pracy, z powodu hronienia go
    już od socjalizmu, i dlatego wszystko było w tej dziedzinie jawne.
    Wynika z tego, że jakiekolwiek rozmowy nie mają sensu. Nic na gębę, wszyscy
    kłamią.
    Nic się nie da udowodnić, bo to niebezpieczne dla władzy.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)