eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMyśliwi podczas polowania ranili dzieci. Prokuratura umarza śledztwo › Re: Myśliwi podczas polowania ranili dzieci. Prokuratura umarza śledztwo
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Myśliwi podczas polowania ranili dzieci. Prokuratura umarza śledztwo
    Date: Tue, 14 Nov 2017 12:16:15 +0100

    Dnia Mon, 13 Nov 2017 21:36:55 +0100, Animka napisał(a):

    > https://krakow.onet.pl/mysliwi-podczas-polowania-ran
    ili-dzieci-prokuratura-umarza-sledztwo/ne2qwjc?utm_s
    ource=wiadomosci_viasg&utm_medium=nitro&utm_campaign
    =allonet_nitro_new&srcc=ucs&utm_v=2

    > Prokuratura Rejonowa w Wadowicach umorzyła śledztwo dotyczące myśliwych,
    > którzy na prywatnym terenie dokonali polowania na kaczki. Jak informuje
    > ruch Ludzie Przeciw Myśliwym, który zgłosił sprawę na policję, podczas
    > zdarzenia doszło do zranienia dzieci oraz zwierząt.

    a dalej:
    "Właściciel posesji wezwał policję. Jednak tak przez kilka tygodni zbierała
    się do podjęcia działań. Jak czytamy na facebookowym profilu Ludzie Przeciw
    Myśliwym świadkowie, którzy widzieli sprawców, rozpoznali wśród nich
    znanego policjanta i trzech lekarzy."

    To jest na pewno wyssane z palca i emocjonalne doniesienie, które nie ma
    nic wspólnego z prawdą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek