    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Morderstwo Iwony Cygan
    Date: Tue, 09 Jan 2018 11:01:27 GMT

    On 2018-01-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I jest ciag dalszy ?

    Ponoć cały czas jest wyjaśniane, bo jak w okół sprawy zaczeło robić się goraco to
    pojawił się tzw. seryjny samobujca, tak że trupów do kupy jest chyba jak dotąd z 5-6.

    > Nowe czasy mamy, Ziobro prokuratura rzadzi.

    Nie trawie Ziobry, ale jeśli coś zrobi z takimi układami to ma moje błogosławieństwo.

    > Ale ... o ile dobrze pamietam - to sledztwo prowadzi prokuratura, wiec
    > kto ich tak chronil ?

    No to jest bodajże najcięzsze postawione bez odpowiedzi pytanie:

    "Dziś rodzina uważa, że w dalszym ciągu ktoś próbuje wpływać na sprawę. Wystosowała
    apel: ,,Przez wiele lat w walce o prawdę i sprawiedliwość byliśmy osamotnieni. Drzwi
    adwokatów były dla nas zamknięte - powtarzano nam, że za sprawcami stoją takie siły,
    że nigdy nie poznamy prawdy, nigdy winni tej okrutnej zbrodni nie zostaną ukarani. Do

    tej pory nie wiemy, co było przyczyną wyciszania sprawy przez tyle lat, odsuwania
    policjantów z grupy Archiwum X, próby wywierania nacisku na naszego pełnomocnika
    mecenasa Ireneusza Wilka, odrzucania naszych wniosków. Kto za tym wszystkim stoi?" "
    http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,22859432,mord
    ercy-iwony-cygan-byli-chronieni-przez-policje-przez.
    html

    --
    Marcin