    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 6 May 2003 11:56:56 +0200
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>
    Subject: Re: Minimalna odległość budowy od granicy działki ?

    Użytkownik "stavi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b97lvq$riu$1@news.onet.pl...
    > Witam wszystkich Szanownych Grupowiczów!
    >
    > Niestety nic nie znalazłem na googlu na ten temat.
    >
    > Chcę kupić sobie działkę w górach pod budowę na razie kampingu, ale pewnie
    > później i domu. Nie znam tam nikogo, więc uniezależnienie się jest
    najlepszą
    > metodą. Prosiłbym o radę jakie minimalne wymiary musi mieć działka, abym
    nie
    > musiał się prosić sąsiada o zgodę na budowę? Tzn. ile metrów od granicy
    musi
    > być wolnego miejsca aby zgoda nie była wymagana?

    w świetle obowiązującego dziasiaj w kraju prawa,
    wszyscy właściciele gruntów przyległych sa stronami w postępowaniu
    administracyjnym o wydanie tobie pozwolenia
    na budowę,
    bez względu na wielkość działki,
    stąd wynika wniosek, że należy taki grunt naby aby mozna było go tak
    podzielić abyć sąsiadował wyłącznie ze sobą,

    pzdr,
    JarekM