  • 1. Data: 2018-02-10 08:57:02
    Temat: Miejsce zamieszkania a właściwy oddział US
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Kilka lat temu przeprowadziłem pod miasto na wieś. Zeznania roczne
    wysyłam ciągle do tego samego urzędu skarbowego w tym mieście, choć po
    latach naszło mnie że formalnie to mieszkam i jestem zameldowany w innym
    powiecie.

    Czy powinienem coś zmieniać, odkręcać teraz? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2018-02-10 08:58:10
    Temat: Re: Miejsce zamieszkania a właściwy oddział US
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > powiecie.
    >
    > Czy powinienem coś zmieniać, odkręcać teraz? :-)

    Zmień na przyszłość, nie odkręcaj przeszłości.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-02-11 18:32:48
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/10/2018 1:57 AM, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    > powiecie.
    >
    > Czy powinienem coś zmieniać, odkręcać teraz? :-)

    Od nastepnego razu skladac tam gdzie mieszkasz.