    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek tymczasowy
    Date: Thu, 10 Feb 2005 11:22:39 -0600

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Być może, że i mnie coś uleciało. tym nie mniej do dwóch miesięcy nigdy nikt
    > nikomu wstrętów nie czynił. Przynajmniej w praktyce.

    Przchodziłem batalię, żeby się zamledować w czasie kiedy nowe przepisy
    weszły, bo panie były na bakier z przepisami.
    Teraz też są w plecy. Jak już się nauczyły, że można meldować jak
    popadnie tak też jadą. Większości jest to na rekę, protestują co
    najwyżej właściciele, którym ktoś się wmeldował,a tych jest niewielu,
    więc stan praktyczny będzie trwał jeszcze długo.
    Sądzę, że tak długo, jak długo ktoś nie zrobi popisowej sprawy sądowej,
    pokażą to media, urząd meldunkowy przegra, że kogoś zameldował
    niezgodnie z przepisami, to wtedy znowu się panie douczą i będą jechać
    już po nowemu.