    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek a prawo jazdy?
    Date: Tue, 29 Oct 2002 13:02:16 +0100

    v...@i...net.pl wrote:
    [..]
    > kredytowanego tobie niemoze wystawic bo niemasz meldunku
    > i komornik niebedzie wiedział w jakie drzwi zapukac :)

    Bzdura. Przez całe lata nigdzie nie byłem niezameldowany
    i gliniarze też mi próbowali wciskać takie kity, ale nie
    ze mną te numery :)) Często nawet grozili zatrzymaniem jeśli
    nie zechcę od razu zapłacić.
    Informowałem ich wtedy, że mają obowiązek wystawić mi taki
    mandat - kredytowy - i wpisać adres, który im podam.
    A jeśli go bym nie zapłacił to mają prawo wysłać za mną list
    gończy i tyle.

    pozdrawiam
    Arek

    --