    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Date: Mon, 4 Jun 2018 09:25:45 +0200

    W dniu 2018-06-03 o 21:59, Kviat pisze:

    > "Ale zawsze można tak jak robi to EU zakazać zabijania szkodników
    > grasujących daleko od europy."
    >
    > W jaki sposób chcesz zabijać bez wyjeżdżania na polowanie?
    > To, że uważasz jakieś zwierzę za szkodnika, to już twój problem.
    > Wewnętrzny.

    Per procura.
    I ja nie pisałem że chcę osobiście.
    Nawet nie pisałem że chcę, ale takim jak ty to nie przeszkadza
    w wymyślaniu głupot.

    > Oczywiście, że się zastanawiałem. Z głupoty.
    > Albo debile kupili, albo sami ustrzelili.

    Obawiam się że z głupoty to ty piszesz w tym wątku.

    > Czyli debile. W pierwszym i drugim przypadku.
    > Łeb jakiegoś zwierza na ścianie. No pełen szacun, od razu widać, że
    > bogaty. I głupi.

    Bo biedny i głupi tak uważa?

    > Na drugi koniec świata? Serio?
    > Pokaż palcem w którym miejscu unia każe jechać zabić żyrafę, gdy gdzieś
    > w Afryce żyrafa zabije dziecko? Albo każe zabić jakiegoś krokodyla...
    > Całkiem odleciałeś.

    Ale to ty tu sugerujesz że ktoś ma jechać i coś zabić bo to coś
    zabiło dziecko. Już nie pamiętasz?

    > Czytać ze zrozumieniem też nie potrafisz?
    > Pokaż palcem w którym miejscu unia ściga właścicieli trofeów
    > pochodzących ze szkodników?

    W przepisach tez nie jesteś na bieżąco.
    Jak nawprowadzali zakazów to wprowadzili też wymóg rejestracji
    trofeów ze zwierząt objętych zakazem. Jak nie zarejestrowałeś
    to mogą oskarżyć o łamanie zakazu.

    > To myśliwi sobie uroili, że dane zwierzę jest szkodnikiem i wydaje im
    > się, że unia im zakazuje. Unia ma gdzieś czy jakiś dureń ze strzelbą
    > uważa jakieś zwierzę za szkodnika czy nie.
    > Dureń nawet krowę może uznać za szkodnika, jak mu kartofle na polu
    > zadepcze.

    Znasz jakichś myśliwych polujących na anakondy?
    Ja nie znam. To kto sobie "uroił" że jest szkodnikiem?
    Tylko ne napisz że ja bo wyjdziesz na idiotę większego niż jesteś.

    I w dalszym ciągu czekam na informację kiedy nosorożec ci w szkodę wszedł.

    > A dociera do ciebie, że w zakazie o trofeach nie ma nic na temat
    > szkodników?

    Powiem więcej, ja to wiem. Wiem tez że wśród zwierząt objętych przez
    UE ochrona są szkodniki nie mieszkające w unii. Ale jak widzę tego nie
    ogarniasz.

    > Jak cudem uroiłeś sobie, że unia ściga właścicieli trofeów pochodzących
    > ze zwłok szkodników...?

    Bo jeśli są na liście gatunków chronionych przez unię jak wzmiankowana
    anakonda to ściga.