    Subject: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Sun, 3 Jun 2018 21:59:50 +0200

    W dniu 2018-06-03 o 21:30, RadoslawF pisze:

    > Żeby przypisywać komuś coś czego nie napisał, jak ten wyjazd na
    > polowanie to trzeba mieć jeszcze bardziej pusty.

    "Ale zawsze można tak jak robi to EU zakazać zabijania szkodników
    grasujących daleko od europy."

    W jaki sposób chcesz zabijać bez wyjeżdżania na polowanie?
    To, że uważasz jakieś zwierzę za szkodnika, to już twój problem. Wewnętrzny.

    > A tak po za tym, zastanowiłeś się skąd różni bogaci ludzie mają
    > w gabinetach czy salonach trofea myśliwskie często z "drugiego
    > końca świata"?

    Oczywiście, że się zastanawiałem. Z głupoty.
    Albo debile kupili, albo sami ustrzelili.

    > Pewnie kupili na allegro bo przecież nie jechali by polować tak
    > daleko?  :-)
    > A może by jechali?  :-)))

    Czyli debile. W pierwszym i drugim przypadku.
    Łeb jakiegoś zwierza na ścianie. No pełen szacun, od razu widać, że
    bogaty. I głupi.

    > Spytaj tego który wymyślił że trzeba jechać bo dziecko coś zabiło.

    Na drugi koniec świata? Serio?
    Pokaż palcem w którym miejscu unia każe jechać zabić żyrafę, gdy gdzieś
    w Afryce żyrafa zabije dziecko? Albo każe zabić jakiegoś krokodyla...
    Całkiem odleciałeś.

    > To kiedy i gdzie ten nosorożec wszedł ci w szkodę?

    Czytać ze zrozumieniem też nie potrafisz?
    Pokaż palcem w którym miejscu unia ściga właścicieli trofeów
    pochodzących ze szkodników?
    To myśliwi sobie uroili, że dane zwierzę jest szkodnikiem i wydaje im
    się, że unia im zakazuje. Unia ma gdzieś czy jakiś dureń ze strzelbą
    uważa jakieś zwierzę za szkodnika czy nie.
    Dureń nawet krowę może uznać za szkodnika, jak mu kartofle na polu zadepcze.

    > Bo mnie nie wszedł i nie ja sugerowałem że jest szkodnikiem.  :-)

    A dociera do ciebie, że w zakazie o trofeach nie ma nic na temat szkodników?
    Jak cudem uroiłeś sobie, że unia ściga właścicieli trofeów pochodzących
    ze zwłok szkodników...?

    Pozdrawiam
    Piotr